www.PNWJeep.com

Pacific NorthWest Jeep forum
It is currently Sat Aug 08, 2020 6:46 pm

All times are UTC - 8 hours

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: fila shoes
PostPosted: Fri Jul 03, 2020 12:49 am 
Newbie

En dat is waar  Retrospective 'in de eerste plaats fila shoes om draait: een soundtrack voor iedereen die de hele dag binnenstapt of een audiomassage nodig heeft, met curveballs erin gegooid om de oren gespitst te houden; of het nu  Soft Music Under Stars 'is met zijn sitar glinstert en glanst, of de grote freaky beats van You Wont' Let Me Rock '. En met meer, gloednieuw Fila-materiaal onderweg, is dit de ideale gelegenheid voor nieuwkomers om hun erfenis uit de eerste hand te ervaren, en voor fans om een stap terug te doen en te onthouden waarom ze in de eerste plaats aanhangers van de Fila-filosofie werden.

Beschouwd als een pre-cursor voor de downbeat- en triphop-beweging, heeft Fila Brazillia de relatie onderzocht tussen organische instrumentatie en elektronische gevoeligheid door de jaren 90 logisch aangekomen bij Jump Leads. Als pioniers van een post-punk muzikaliteit in Noord-Engeland, werd hun reis eenvoudig bepaald door hun muzikale inzicht in plaats van door genre-specificatie. Dub-ritmes, housebeats, drum n 'bass syncopation, ambient akkoorden en funkarrangementen hebben allemaal hun weg gevonden naar fila sneakers dames Fila's sound zonder in het clichématige gebied van' eclecticisme 'te vallen. 10 jaar lang hebben Cobby en collega Fila Dave McSherry gecreëerd diverse, avontuurlijke geluiden.

Fila Brazillia scherpt hun kunst al meer dan 10 jaar aan, en dit zevende studioalbum onderstreept die ervaring. Touch of Cloth is meer uptempo dan veel van hun vorige uitjes en heeft nog steeds die fila slippers kenmerkende eigenaardigheid die de op Hull gebaseerde funkateers in de loop der jaren zijn gaan vertegenwoordigen. Zoals gebruikelijk bij Fila-albums, is een bepaalde stijl moeilijk vast te stellen, aangezien hun geluiden variëren van funk tot dub tot soul tot hiphop tot gebroken beat tot ambient - meestal allemaal in hetzelfde nummer

Het eclecticisme en de organische warmte van Fila Brazillia's elektronica blijven verbazen over Power Clown, een van hun beste inspanningen tot nu toe. Relaxte jazz-funk-grooves rechtstreeks uit de jaren '70 vormen de basis van de plaat, maar hints van Stevie Wonder-achtige soul, hiphop, bossa nova, ambient, spacey techno, house, minimalistische electro, big-beat en trip-hop komen hier en daar allemaal tevoorschijn, net als accenten van etnische percussie, akoestische gitaar, saxofoonsolo's, fila schoenen heren new age-y synthesizer bloeit en af en toe een vreemde vocale sample of geluidseffect. Wat Power Clown echt over de top duwt, is dat de groep hun focus de hele tijd vasthoudt, nooit meandert en dingen vaak genoeg verandert om te voorkomen dat de grooves repetitief worden. Een van de beste en meest over het hoofd geziene elektronische dans-releases van 1998.

Net als weinig andere neo-instrumentalisten voelt Fila Brazillia's fusie natuurlijk en ontspannen aan: losse, opgeblazen groeven drijven mee als luchtschepen die op warme klanken van aangehouden orgel rijden, laagfrequent gekrabbel en met reverb doordrenkte solo's. Door subtiel over te schakelen van jazz naar funk naar sylvan ballad, slaagt Fila Brazillia erin de attributen en de kritiek van "electronica" te omzeilen - en daarbij geweldige muziek te schoppen. Dit geluk is niet dom. Toen ik dit album voor het eerst speelde, dacht ik bij mezelf dat ik hier niet meer dan één keer naar hoef te luisteren om iemand te vertellen dat het puur briljant is, hoewel ik er meer dan eens naar heb geluisterd. In feite heb ik naar niets anders geluisterd sinds ik het in handen kreeg! Het is een van die albums waar je absoluut van geniet met zijn schoonheid. Het lijkt een beetje op Nightmares On Wax, als gids voor de stijl van Fila Brazillia, voor het geval je ze nog nooit hebt gehoord

Black Market Gardening is Fila Brazillia op het hoogtepunt van creativiteit. Er zijn maar weinig andere bands die met zoveel technologie zo'n "live gevoel" kunnen creëren. Black fila dames Market combineert downtempo steenkoude chillers met hustlin 'latin soul en disco en deep space-vibe zoals weinig andere platen.  Blubber Plinth 'verandert moeiteloos van een trip hop hazer naar een out-of-out break beat stomper en nummers als Xique Xique' en  Onc Mongani 'rollen voor altijd door in zalige gefaseerde en nagalmde crescendo's. Het komt allemaal naar beneden met de briljant mono-toned en donder gevuld 23 juli. Dit gewas was goed onderhouden en geteeld in het zonlicht van de hoge zomer en werd gekoesterd om een van Image de mooiste jaargangen van zijn tijd tot stand te brengen.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC - 8 hours